فرشته ناز مامانی



























چشم انتظار

خدایا چشم انتظاری خیلی سخته!.....میدونم که بالاخره به من نی نی میدی و از هدیه های آسمونیت به من عطا میکنی من به تو امید دارم من ایمان دارم.......کودک من وجود من خالی از وجود تو .......بیا و وجود من رو سرشار از شادی کن

سلام عزیز دلم پسر نازم فرشته قشنگم شاید زمانی که این مطلب رو میخونی برای خودت آقایی شدی.......

عزیزم الآن که من این رو مینویسم 23 هفته از عمرت تو دلم میگذره و چند روزی هست وارد 24 هفته شدی.....

تو و خواهر گلت تو دلم دارین با من زندگی میکنید و نفس میکشید و قلبتون میزنه و با من میخوابید و بیدار.........

میشید من خیلی ذوق میکنم شما دو تا عمر من و بابایی هستید و گاهی هم تو دلم ضربه هایی رو وارد میکنید....

خیلی ضربه های شما رو دوست دارم ولی انقدر ناقلا هستید که وقتی دقت میکنم ببینمتون اصلا دیگه تکون......

نمیخورید و دو تایی با خواهری توانی میکنید و دیگه تکون نمیخورید من و بابایی رو به خنده میاندازید..............

دیروز رفتم دکتر که خانوم دکتر خبر سلامتی شما دو تا رو بهم بده وقتی گوشی داپلر قلب رو گذاشت تا.............

صدای قلبتون رو بشنوم خیلی شیطونی کردید و به زور گذاشتید صدای قلبتون رو گوش کنیم من و خانوم دکتر......

و مامان جون رو به خنده انداخته بودید عزیزانم.......عزیزم من و بابایی هفته ها رو میشماریم و روزها رو میگذرونیم...

تا عید بشه و شما دو تا فسقلی بیاین تو زندگیمون و بیشتر از این به زندگیمون رنگ بدهید خیلی دوستون دارم.....

قربون دو تا فسقلی خودمم میشم و پسر گلم همیشه حامی خواهرت باش و پشتیبانش باش عزیزم...............

پسرم تو و خواهری دعا کنید که این 4 ماه باقی مونده به سلامت بگذره و خدا شما رو سالم و صالح بهمون بده.....

میبوسمتون گلهای نازمممممممممممممم..................قربونتون هم میریم من و بابایی عزیزم.

من و بابایی عاشق شما دو تا هستیم امسال خداجون عیدی خوبی میده به ما و منم از این عیدی ها خوب........

مراقبت میکنم تا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 3 آذر 1390برچسب:,ساعت 22:22 توسط ساغر جون|


آخرين مطالب
» شیطنت های دوقلوها
» عکسهای باییز دختر و بسرم
» پسر نازم فرشته نجاتم
» دختر گلم فرشته زندگیم
» در آغوش کشیدن فرشته هایمان
» فرشته ناز مامانی
» نی نی دختر ناز من(وارد هفته24 شده)
» دختر و پسر گلم
» دو قلوهای نازم(هدیه خداوند)
» انتظار تمام نشدنی
» روز پدر (روز تنهایی مامانی)
» امید زندگی من
» منزلت دختران نزد حضرت رسول اکرم(ص)
» نجوای کودک
» نی نی دوست داشتنی من
» فرشته خواب مادر کجایی؟
» فرشته مامانی منتظرم
» نی نی کفشدوزک من
» پیرمرد مهربان
» پرنده بی طاقت
» فرشته های ناز
» گریه فرشته
» قصه پسرک و درخت
» خود عشق
» مامان و نی نی
» فرشته ناز مامان
» سلام ملی جونمممم (خاله جونممممممممم)
» فرشته مهربون
» فرشته

Design By : Pichak